Akkurat nå..
Skrevet 04 November 2010 - 11:41 PM
Anette&Amiga skrev 04 November 2010 - 10:07 PM:
Tusen takk!
...hører jeg på P!nk og sørger for å bli bedre i lokalgeografi for å finne ut hvor jeg vil og ikke vil bo i mitt nye liv. Et innfall av rasjonalitet, så lenge det varer. Også venter jeg på at middagen skal bli klar, så jeg kan spise den og løpe til sengs med Harry Potter.
Skrevet 04 November 2010 - 11:42 PM
Er litt vel våken, så tenker jeg skal fundere ut en cup som er mer rettet mot hverdagslydighet enn konkurranselydighet, men som allikevel kan være en "inngangsport" til LP - sånn for å rekruttere. Vet ikke om det blir å funke, men det kan ikke skade tenker jeg.
"It is more important to know where you are going than to get there quickly. Do not mistake activity for achievement."
Skrevet 04 November 2010 - 11:44 PM
Jeg spiser også middag forresten. Og har vondt i hodet, for endte gang denne uken
Skrevet 04 November 2010 - 11:46 PM
Akkurat nå ligger en Tassa i sofaen ved siden av meg og drømmer sånn at hun løper i søvne. Søta.
Skrevet 04 November 2010 - 11:50 PM

Skrevet 04 November 2010 - 11:51 PM
Hah! Nå skal jeg drive valgkamp. Jeg skal kjempe for egen raseklubb for parson russell terrieren!
Skrevet 04 November 2010 - 11:51 PM
Emma skrev 04 November 2010 - 11:41 PM:
...hører jeg på P!nk og sørger for å bli bedre i lokalgeografi for å finne ut hvor jeg vil og ikke vil bo i mitt nye liv. Et innfall av rasjonalitet, så lenge det varer. Også venter jeg på at middagen skal bli klar, så jeg kan spise den og løpe til sengs med Harry Potter.
Vil mye heller gå til sengs med han her Bradley Cooper. Harry Potter er alt for min egen alder

(hihi, jeg skal lete frem føniksorderen som jeg bare eeeeeeelsker og begynne på den etterpå jeg også

Inntil jeg skriver under med "moderator" er jeg en vanlig bruker, mine meninger reflekterer ikke forumets meninger.
Skrevet 04 November 2010 - 11:55 PM
Dina&Midas skrev 04 November 2010 - 11:19 PM:
Midas er supernysgjerrig, og jeg kan ikke ransake hele huset til svigers for alt mulig. Er det her, så finner han det for å si det sånn.
Jeg er nok litt for slepphendt med hundene mine, men jeg får ikke noja fordiom han spiser noe som kanskje ikke var så bra å spise. Skulle vel kanskje vært litt mer hysterisk, og rensket huset for ting til han er 2 år...
Var litt spent om quoten fulgte med meg inn til den nye tråden, og det gjorde den
Skrevet 05 November 2010 - 12:01 AM
Anette&Amiga skrev 04 November 2010 - 11:51 PM:
(hihi, jeg skal lete frem føniksorderen som jeg bare eeeeeeelsker og begynne på den etterpå jeg også
Han er helt klart tagbar han der, men Harry Potter tilfredsstiller de behovene jeg har for tiden...
Monica skrev 04 November 2010 - 11:55 PM:
Nå har jeg zappet uten å finne HIMYM, så da antar jeg du jukser med DVD eller nedlastet stæsj...
Skrevet 05 November 2010 - 12:09 AM
Caranthir skrev 04 November 2010 - 11:46 PM:
Akkurat nå ligger en Tassa i sofaen ved siden av meg og drømmer sånn at hun løper i søvne. Søta.
Det tok noen timer med skriverier
Ingen skal få undervurdere partneren hvis den klarer det
Belgerpia våkner opp til en mail full i mallebilder i morgen. Enten så kommer hun til å hate Extra resten av livet, eller så kommer hun til å drømme om henen i ei uke
0 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere

Dette emnet er låst