Gå til innhold

Akkurat nå...

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
106672 svar på denne tråden

#1 vipsen

vipsen

Vanedyr

• Medlemmer
  • 3279 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 07:28 PM

Hva gjør du akkurat nå?

Her ligger hundene i hver sin saccosekk i en krøll mens jeg surfer på sonen til et glass cola zero :icon_fun:

-noli me tangere-

#2 SoppenCamilla

SoppenCamilla

Queen Crazy

• Oversetter
  • 5405 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 07:30 PM

Jeg spiller kabaloppgjør med Tanya samtidig som jeg surfer på sonen og nettby, og hundene ligger strødd utover. :P
Postet bilde
Soppens Visdomsord

"Internet" - (noun) - Where grammar goes to die.

#3 Betty

Betty

Nothing's what it seems to be

• Medlemmer
  • 2720 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 07:34 PM

Jeg sitter på skolen og irriterer meg over det dårlige utstyret og møblementet de har her. Det går ikke an å få en god arbeidsstilling her. Og så surfer jeg på nett og venter på oppdateringer om tollerlagkampen som var igår. Og hundene er 60 mil unna så de aner jeg ikke hva styrer med, gubben er ikke pålogget :P
Hjemmesiden
"
It is more important to know where you are going than to get there quickly. Do not mistake activity for achievement."

#4 puddellover

puddellover

Muldvarp

• Medlemmer
  • 651 Innlegg:

Surfer på nett og Zelda ligger snorkende uvitende om planene framover :P

#5 Ingvild

Ingvild

Ro dæ ne no, Fransoas!

• Medlemmer
  • 6405 Innlegg:

Jeg har lastet ned (fyda) Blue av Eiffel 65 og er i et nostalgisk humør (skrekkelig at jeg kan bli nostalgisk over så horribel musikk). Tinka ligger på ryggen og snorker et eller annet sted.

#6 Guest_Christine_*

Guest_Christine_*
  • Gjest

Skrevet 09 September 2007 - 07:39 PM

Jeg sitter å ser på New Era capser, mens bikkjene er en eller annen plass i huset, og hva de gjør har jeg ikke peiling på.

#7 vipsen

vipsen

Vanedyr

• Medlemmer
  • 3279 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 07:47 PM

...er jeg glad jeg har lært Nyx å tigge ved å dekke på avstand *ler*

-noli me tangere-

#8 Inustaff

Inustaff

Husvarm

• Medlemmer
  • 1669 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 07:50 PM

Jeg sitter å prøver å tøyle hjernen for å finne ut hvilket program jeg ville se halv 10,men husker det ikke da jeg har sykt vonde"rier" i magen,og en hjerne som helst vil ha sjokolade eller marsipankake!!Men har ikke penger før imorgen!ARGH!!Ingenting godt her!
Så jeg sitter her og prøver å finne noe interessant på sonen,for å glemme snopesuget!
Camilla - Inustaff

#9 Marthe

Marthe

FFF

• Medlemmer
  • 4724 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 08:08 PM

Akkurat nå sitter jeg og surfer på sonen mens jeg har Rachel (tanten til Extra) i armkroken. Ellers så ligger Tassa, Gobben, Extra og Venus strødd utover sofaen :rolleyes:

Ute regner det, og jeg har ventet i hele dag på å gå ut å trene :P Så det blir nok kvelds/natt trening i dag også.
Postet bilde
Postet bilde

#10 Tore

Tore

Vanedyr

• Medlemmer
  • 2866 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 08:10 PM

decoy ligger i fanget mitt å stirrer på pizzarestene...

buster ligger i kurven sin å slikker seg på b*****...

jeg satt å spillte, men betty tvang meg på msn, dette er 10min siden å hun har enda ikke sakt hei... :rolleyes:

#11 Nessie

Nessie

Husvarm

• Medlemmer
  • 666 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 08:27 PM

Jeg sitter å surfer på sonen mens jeg egentlig skulle ha ryddet rommet! :P Hundene er mest sannsynelig i stua..

#12 Lill

Lill

Perfect Image

• Medlemmer
  • 4345 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 08:56 PM

Sitter og surder og ser på film :P

#13 Ricco

Ricco

Carpe Diem

• Medlemmer
  • 4821 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 08:58 PM

Sitter og surfer på sonen, skal legge inn resultater frå utstillingene vi har vært på i helga, Alexis ligger fremfor ovnen og nyter livet. :P
Stolt eier av ei nydelig Schäfertispe på 6 år og en Leonberger som er vel 1 år og sjefskatta Soniq på 13 år.
Ha en fin dag!
http://www.adelnors-alexis.net
solvi_38@hotmail.com

#14 CathrineogKillja

CathrineogKillja

Det er aldri for sent å gi opp...

• Medlemmer
  • 756 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:02 PM

jeg sitter her og surrer. hundene dreper en leke de fikk i går :P :P nå er den veeeeldig død :P

#15 Line_

Line_

Line og Felix

• Medlemmer
  • 3772 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:14 PM

Leker med min nye laptop, og ser på hunden min sove som en stein i sengen etter ag trening!
Postet bilde

#16 Lill

Lill

Perfect Image

• Medlemmer
  • 4345 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:15 PM

Jeg vil også ha ny laptop :P

#17 Marianne&Java

Marianne&Java

puddeltryne!

• Medlemmer
  • 2950 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:20 PM

Jeg sitter å hører på musikk, leser litt her inne og spiser en kvikk lunsj som jeg hadde med i skogen i stad :P
Rikke ligger som vanlig ved siden av meg, Mira ligger å sover ett eller annet sted og Java traver rundt med nybørstet pels og ny strikk i "panneluggen" å leter etter noe å leke med :P
Hvil i fred Rikke.. Jeg glemmer deg aldri!

#18 Anette

Anette

Kasteball

• Moderator
  • 8640 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:29 PM

Jeg sitter jo her og går gjennom nye innlegg på Sonen... Orry er nybadet og stuptrøtt etter lang tur i dag (hvor han forvørig rullet seg godt i kumøkk), og ligger nå og snorker kraftig i sengen sin :P

HJEMMESIDE :: BLOGG
Inntil jeg signerer mitt innlegg med "Moderator" er jeg en vanlig bruker, mine meninger reflekterer ikke forumets meninger.

#19 Evy

Evy

Nykommer

• Medlemmer
  • 31 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:36 PM

Jeg sitter her på msn og snakker med søstra mi som er i polen nå :rolleyes: og planlegger dagen i morra...:P

#20 Aina&Kaizer

Aina&Kaizer

Husvarm

• Medlemmer
  • 1869 Innlegg:

Skrevet 09 September 2007 - 09:37 PM

Jeg tar surfeogsonerunden min før jeg hopper til sengs og sover til jul (hvis jeg hadde kunnet).