Gå til innhold

tur-venn i oppland søkes

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
84 svar på denne tråden

#41 Pion

Pion

Bekjent

• Medlemmer
  • 283 Innlegg:

Skrevet 29 January 2009 - 10:21 PM

Brumma er 4 mnd nå til helga :whistle:
don't eat that yellow snow

#42 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 29 January 2009 - 10:30 PM

Vis innleggLandy skrev 22:09 - 29.01.2009:

Vi blir nok enige, Astrid kan jo foreslå noen dager det passer for henne ?

Hvor gammel er småttisfrøkna...ehhh...brummis ?

Eh. Øh. Jeg jobber nå i helgen da. Men neste helg kanskje på søndagen, hvisattedersomatte det passer for dere? For jeg skal egentlig på 'innflytningsbesøk' til en kompis på fredagen og overnatte til lørdagen nemmelig. For helgen etter, så får jeg jo basenji-valpis i hus og da blir det masse styr og lite tid til sånt sosiale greier med det første før vi har fått installert henne i flokken. :whistle:
Never mind the dog, beware of the owner!

Den nye hjemmesiden!

#43 Landy

Landy

Husvarm

• Medlemmer
  • 585 Innlegg:

Skrevet 29 January 2009 - 10:34 PM

Vis innleggNowisclee skrev 23:30 - 29.01.2009:

Eh. Øh. Jeg jobber nå i helgen da. Men neste helg kanskje på søndagen, hvisattedersomatte det passer for dere? For jeg skal egentlig på 'innflytningsbesøk' til en kompis på fredagen og overnatte til lørdagen nemmelig. For helgen etter, så får jeg jo basenji-valpis i hus og da blir det masse styr og lite tid til sånt sosiale greier med det første før vi har fått installert henne i flokken. :whistle:
Kan vi ikke gå ut i fra den søndagen foreløbig? Altså neste søndag?
Trooor ikke vi skal noe spesielt da i allefall ....

Overnatte hos en "kompis" ja...særlig du er hjemme igjen tidlig nok på søndag til at det er noe poeng i at vi kommer da`a... ;)

#44 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 29 January 2009 - 10:49 PM

Vis innleggLandy skrev 22:34 - 29.01.2009:

Kan vi ikke gå ut i fra den søndagen foreløbig? Altså neste søndag?
Trooor ikke vi skal noe spesielt da i allefall ....

Overnatte hos en "kompis" ja...særlig du er hjemme igjen tidlig nok på søndag til at det er noe poeng i at vi kommer da`a... ;)

Haha, faktisk så er det sånn. Han er 30, og bare kompis, og flytter inn i ny leilighet nå, og alt er bare gått oppover for ham det siste året og han fortjener det så SINNSYKT etter alt han har vært igjennom. :whistle: Er så godt med en sånn kompis som også ser at jeg fortjener alt det jeg kan få. (dessuten skal jeg ha med bikkja, og tar bare med mat til ett døgn, så da MÅ jeg jo hjem igjen på lørdagen..) ;)

Den nye hjemmesiden!

#45 Landy

Landy

Husvarm

• Medlemmer
  • 585 Innlegg:

Skrevet 29 January 2009 - 10:51 PM

Vis innleggNowisclee skrev 23:49 - 29.01.2009:

Haha, faktisk så er det sånn. Han er 30, og bare kompis, og flytter inn i ny leilighet nå, og alt er bare gått oppover for ham det siste året og han fortjener det så SINNSYKT etter alt han har vært igjennom. :whistle: Er så godt med en sånn kompis som også ser at jeg fortjener alt det jeg kan få. (dessuten skal jeg ha med bikkja, og tar bare med mat til ett døgn, så da MÅ jeg jo hjem igjen på lørdagen..) ;)
Er gull verdt med slike kompiser !
Og siden du kun tar med mat for et døgn får jeg tro på at du kommer deg hjem igjen ;)

Da setter vi av neste søndag inntil videre ! ;)

#46 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 30 January 2009 - 09:38 AM

Vis innleggLandy skrev 22:51 - 29.01.2009:

Er gull verdt med slike kompiser !
Og siden du kun tar med mat for et døgn får jeg tro på at du kommer deg hjem igjen ;)

Da setter vi av neste søndag inntil videre ! :whistle:

Det er det, altså! ;)

Jepp, neste søndag it is, så skal jeg 'reservere' en innhegning til oss her. ;)

Den nye hjemmesiden!

#47 Pion

Pion

Bekjent

• Medlemmer
  • 283 Innlegg:

Skrevet 30 January 2009 - 08:10 PM

Rimelig sikker på at neste søndag går fint! :hug:

#48 swimzy

swimzy

Husvarm

• Medlemmer
  • 1118 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 04:56 PM

heei folkens:-D jeg er med på det jeg:-D Odin er klar for å leke litt sammen med andre hunder:-D skal bli gøy å bli kjent med doggiser også:-D vi er med...både på treff, gåtur gjøvik, dokka, lillehammer eller andre steder i nærheten:-D

Vi har jo forresten en inngjerdet hage på 2,5 mål tomt, så når det blir vår igjen kan vi avtale treff i hagen vår også, hvis dere ønsker det:-D tror nok hundene får kost seg masse her:-D er litt for mye snø i hagen nå, slik at hunden kan ratt hoppe over gjerdet, men til våren når snøen smelter går det bra:-D

og jeg vil gjerne se valpen, jeg elsker berner senen:-D har jo såå lyst på det selv:-D
Postet bilde

#49 Landy

Landy

Husvarm

• Medlemmer
  • 585 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 05:00 PM

Vis innleggswimzy skrev 17:56 - 31.01.2009:

heei folkens:-D jeg er med på det jeg:-D Odin er klar for å leke litt sammen med andre hunder:-D skal bli gøy å bli kjent med doggiser også:-D vi er med...både på treff, gåtur gjøvik, dokka, lillehammer eller andre steder i nærheten:-D

Vi har jo forresten en inngjerdet hage på 2,5 mål tomt, så når det blir vår igjen kan vi avtale treff i hagen vår også, hvis dere ønsker det:-D tror nok hundene får kost seg masse her:-D er litt for mye snø i hagen nå, slik at hunden kan ratt hoppe over gjerdet, men til våren når snøen smelter går det bra:-D

og jeg vil gjerne se valpen, jeg elsker berner senen:-D har jo såå lyst på det selv:-D
Kjempeartig om vi blir fler ! :whistle:
Vil du også bli med til gran neste helg?

Sånn ellers hadde dte vært kjempehyggelig med noen tusle-venner også :icon_clapping:

Må jo forøvrig si at det høres helt lekkert ut med så stor inngjerdet hage, biiiittelitt misunnelig :hyper:

#50 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 05:28 PM

Den hagen hørtes helt nydelig ut. :whistle: Jeg legger ut veibeskrivelse her når det nærmer seg litt mer jeg, tenker jeg. :hyper: Om dere har biler som hundene trives med å ligge litt i, så kan vi jo ta en kaffekopp her inne hos meg også. :icon_clapping: (tror det kan bli NOE kaotisk med 3-4 hunder, 2 katter, 3-4 mennesker og 4 rotter i en pytteliten leilighet.) :lol:

Den nye hjemmesiden!

#51 Mardina

Mardina

Husvarm

• Medlemmer
  • 578 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 09:00 PM

Synd at jeg ikke har hund lenger da=/ Ellers skulle jeg gjerne vært med=)

#52 Landy

Landy

Husvarm

• Medlemmer
  • 585 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 10:52 PM

Vis innleggMardina skrev 22:00 - 31.01.2009:

Kan da bli med selv uten hund, alltid hyggelig å møte nye mennesker, kan heller "låne" litt hund av oss ;)

SVIMZY

Får bare opp en mld om at du ikke er tilgjengelig på meldingsstjenesten når jeg forsøker å sende deg pm ??
Lagrer nummeret ditt og sender deg en sms i morgen med mitt nummer jeg ;)

Hyggelig med nye turkompiser ! ;)

#53 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 11:29 PM

Vis innleggMardina skrev 21:00 - 31.01.2009:

Vis innleggLandy skrev 22:52 - 31.01.2009:

Kan da bli med selv uten hund, alltid hyggelig å møte nye mennesker, kan heller "låne" litt hund av oss ;)

SVIMZY

Får bare opp en mld om at du ikke er tilgjengelig på meldingsstjenesten når jeg forsøker å sende deg pm ??
Lagrer nummeret ditt og sender deg en sms i morgen med mitt nummer jeg ;)

Hyggelig med nye turkompiser ! ;)

Heh, kan få låne min. *flire* Bare bra for arma mine å få litt avlastning iblant. ;)

Den nye hjemmesiden!

#54 Landy

Landy

Husvarm

• Medlemmer
  • 585 Innlegg:

Skrevet 31 January 2009 - 11:37 PM

Vis innleggNowisclee skrev 00:29 - 01.02.2009:

Heh, kan få låne min. *flire* Bare bra for arma mine å få litt avlastning iblant. ;)
Phøch...jeg var før deg ! .... ikke for det, du kan låne bort Roya til Toiwo begynner å røyte feks.... :rolleyes:

#55 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 07:52 AM

Vis innleggLandy skrev 23:37 - 31.01.2009:

Phøch...jeg var før deg ! .... ikke for det, du kan låne bort Roya til Toiwo begynner å røyte feks.... :rolleyes:

Hehe, kan få låne begge to, så kan vi gå på kafé eller noe. ;) *flire* Det går heeelt sikkert bra å ha to stykk som ikke kjenner hverandre i det hele tatt. ;)

Edit: også er det alltid hyggelig å bli kjent med hundemennesker uansett, så du må bare joine, Mardina! ;) Samme om folk har hund eller ikke, så lenge de interesserer seg, vel! Hva slags hund hadde du før?

Den nye hjemmesiden!

#56 PsychoLynx

PsychoLynx

Pelsavhengig

• Medlemmer
  • 4413 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 08:55 AM

Vis innleggNowisclee skrev 21:21 - 29.01.2009:

Hihi, det her hadde vært morro! Jeg veit om 2 steder vi kan være, enten her på hundepensjonatet, her er det jo inngjerda med 2 m gjerde overalt. Eller så er det et jorde rett oppi skogen her, jeg veit ikke åssen gjerdet ser ut rundt hele, men det har gått sau der i høst uten å komme seg ut, og det er stengbart der man går inn(om man måker litt snø ved porten), og masse plass å fly på. (men ganske dyp snø da!)

Det beste alternativet er vel egentlig her, for her er det litt nedtråkt, og litt mer oversiktlig hva de driver med.

Roya er stort sett snill med hanner, spesielt de som er mindre enn henne(i størrelse, og i alder), men hun er nokså dominant, og skal helst være sjef. Om noen andre er veldig dominante, tror jeg nok hun detter litt i rang rimelig kjapt(har ikke helt opplevd dette enda, men det hadde vært fint og morro å se en gang!)

Hun kan være veldig høylytt/bråkete i lek(rottweileren i henne), og veldig tøff. Hun løper rett på, om det er enden på et gjerde, en hund, knærne dine eller hva som helst, hun smeller rett i og løper videre uten å bry seg. ;) Så vi får nok ta det litt pent med valpen iallefall, om Pion blir med! ;)
Mistenker det kunne blitt en smell mellom Bridie og Roya muligens... Hmmm. Men har jo litt lyst til å teste da ;)

Men, tusletur er jeg nok med på iallefall. ;) Hold liv i tråden her da

#57 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 08:57 AM

Vis innleggPsychoLynx skrev 08:55 - 01.02.2009:

Mistenker det kunne blitt en smell mellom Bridie og Roya muligens... Hmmm. Men har jo litt lyst til å teste da ;)

Men, tusletur er jeg nok med på iallefall. ;) Hold liv i tråden her da

Er mulig det, gitt! :P Men du kan jo komme nedover neste søndag likevel, vi behøver jo ikke ha alle hundene løse samtidig. ;) ;)

Den nye hjemmesiden!

#58 PsychoLynx

PsychoLynx

Pelsavhengig

• Medlemmer
  • 4413 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 08:59 AM

Om vi ikke skal til fjells til helgen, så skal jeg muligens på treningsstudio med Bridie den dagen. (mihihi). Så passer dårlig da. Men plutselig en dag vettu ;)

#59 Nowisclee

Nowisclee

Kråkebolle

• Medlemmer
  • 1671 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 09:08 AM

Vis innleggPsychoLynx skrev 08:59 - 01.02.2009:

Om vi ikke skal til fjells til helgen, så skal jeg muligens på treningsstudio med Bridie den dagen. (mihihi). Så passer dårlig da. Men plutselig en dag vettu ;)

Aah, jammen da så! (gleder oss til neste Bridie-blad forresten, vi har det første!) ;) Men bare å si fra!

Den nye hjemmesiden!

#60 Pion

Pion

Bekjent

• Medlemmer
  • 283 Innlegg:

Skrevet 01 February 2009 - 10:19 AM

Jeg får plutselig heller ikke skrevet PM til Swimzy nå...
Har forresten ikke bil, men kan som regel få skyss og sånn, så tror det går greit, hvis det ikke også var snakk om å sitte på? (vet ikke om jeg fikk med meg helt :D). Har forresten bur da, men hun er ikke så veldig vant til å være lenge i det, så veit ikke åssen det skal gå, hehe.