Ok. Nå skal jeg prøve å være litt kontruktiv.
1. Jeg liker ikke skyggene på skrifta under Hundesonen-banneret. Dessuten er det ikke noen vits i at skrifta er så stor, den hadde ikke trengt å være større enn linkene under. Og hvorfor er det en link for "Hundesonen.no" og en for "Forum" når de leder til samme adresse?
2. Den linja som viser hvor man er (har glemt hva det heter, var det noe med brødsmuler?) er for fremtredende, eller hva jeg skal kalle det. Tre fargede linjer rett under hverandre ser rotete ut. Jeg likte bedre sånn det er på det gamle skinnet, med vanlige tekstlinker som ikke skriker.
3. Rundingene foran hvert forum på hovedsiden er stygge, store og gir ingen mening.

Kan vi ikke ha noe lignende de som er på det gamle skinnet?
4. De små rundingene foran linkene til underforumene bør i det minste være blå.
5. Jeg synes knappene for "Abonner på dette forumet", "Opprett nytt emne" er for store, teksten har for mye luft rundt seg. Jeg likte de gamle bedre.
6. Knappene som hører til hvert innlegg ("Rapport", "Siter" osv) burde vært lysere.
7. Sånn generelt synes jeg den mørkeste blåfargen burde vært lysere. Da blir det mer behagelig å se på.
Positivt:
1. Jeg liker
mye bedre snakkeboblene som er foran emnene i hvert forum, enn de rare mappene(?) vi hadde før.
2. ...og jeg begynner å like det nye skinnet bedre og bedre i forhold til det gamle, selv om en del ting fortsatt kræsjer.
Sånn. Håper jeg ikke fremstår som ei sur megge nå. Jeg vil bare prøve å hjelpe...